sunnuntai 15. toukokuuta 2016

10mila 2016 - miten meni?

-No.. Tein sen kauheen pummin siellä takarinteessä. Siinä alko tulla vähän eroa kärkeen ja mä katoin että tässä alamäessä kelaan kärjen kiinni. Lähdin siitä tieltä huolimattomasti ja sitte en saanu mistään kiinni siellä rinteessä. Ei hitto, joku yli kolme minuuttii. Kyllä vitutti siinä lopun niityllä ohitella ku edellä oli vaikka ketä. Fyysisesti oli hyvä päivä, mut kyllä siinä alussa lyötiin kovaa se kaks kilsaa mäkeä pelkkiä niitä latupohjia.



-No ihan hyvin. Tein mä siinä pienen virheen sinne mäkeen ja se lopun reitinvalinta. Olis pitänyt mennä tielle mut siellä olisin joutunut siellä yksin puskemaan kun muut lähti sinne vihreeseen oikealta. Mut siinä hävisi varmasti. Se on niin vaikeeta mennä muualle ku letka. Mut olisi siitä saanu sen tärkeen minuutin pois kun sillä reitinvalinnalla kyllä jäi.

-Ois pitäny se Järla ja Århus saada kii tossa loppuniityllä, mut ei vaan pystyny. Alussa oli kyl nihkeetä ku vedettiin ekat kaks kilsaa mäkeen ja siel ku jouduin jyrkint penkkaa kävelee ni mietin et taasko tää on tätä. Mut siit se sit lähti kulkee ihan hyvin siel vaatival alueel. Viimiset pari-kolme kilsaa oli vaan juoksuu ja sain just ennen sitä Klingenberin kii. Sit lähettiin jojottaa siihen tiäl ja mä yritin sitkistel mukana. Kyl mä jotenki siin pysyin mut sit mul oli varmaa pidempi hajonta ku mun piti käyd kaks rastii ja niitten jälkeen niityl iso letka oli yli sata metrii eel ja mä tiäsin et noi pitää vetää kii ennen vaihtoo.
No muut mä sain ku ne koukkas tai oli hajonta, mut just se Århus ja Järla jäi eteen. Iha jees kuitenki kaiken siitepölyhapotuksen jälkeen. Kyl mä niitten maastojen jälkeen mietin et en mä voi ol näin saatanan huano mut pelkäsin kuitenki et oon.
Mut se pual minuuttii ois pitäny viel ottaa et Mandi ois päässy letkaan.



-Pummasin sitä lasten rastia! Ei saakeli sitä samaa jyrkännettä mikä oli junnuilla aamulla. Just olin saanu Järlan selän näkyviin ja sitte sitä joku 30 sekkaa. Ja sitte seuraava reitinvalinta, vedin siinä eka mäen ylös mut sit kuitenki laskin mäen alas ja hävisin varmana. Olis pitäny mennä vaan sieltä ylhäältä kokonaan.
Siinä ois voinu vielä homma kääntyä. Muuten oli hyvä päivä ja happi kulki. Siinä alussa jo tiesi et tänään mä en hyydy. Harmittaa kyllä. Vaikka alussa jäätiin ni olis viesti voinu kääntyy mones paikas.


-Ei mihinkään. En tiä mikä tänään oli mut syke oli vaan koko ajan jotain 160. En tajua miksei mitään tapahtunu vaik koko viikon on kulkenu hyvin. Eilenki oli ihan lupaava kulku. Viime vuonna Venloissa mun keskisyke oli jotain 188 ja nyt hyvä että aerobisen kynnyksen yli.
Ja kyl mä koukkasinki. Heti alussa tossa niityllä vaik oli ihan helppo rasti. Ettenää voi uskoa kuin typerä pummi ennenku näätte gepsin. Mä en tajua miten en tajunnu sitä keltasta ollenkaan. Mä ajattelin jotenki olevani siellä ylhäällä aidalla vaikka tajusin etten voi olla siellä. Mä vittu perustan ilmeisesti suunnistukseni aitoihin. Mä olin kyllä huono. Sori, en tiä koska oisin viimeksi ankkuroinu näin huonosti. Mitä mä jäin keulaan, vaikka kuin paljon. No kuukausi Venloihin, siellä sitte.






2 kommenttia:

  1. Kiitos eloisista kuvauksista. Ne täydentävät mukavasti WEB-TV seurantaa. Lähetys oli suomalaisine selostajineen tosi onnistunut ja ekstrana teidän kuvaukset...KIITOS

    VastaaPoista
  2. Kiitos kehuista. Kiva, että tykkäsit tarinoistamme. Lähetys oli kyllä oikein hyvä, suunnistuslähetykset ovat kehittyneet kovasti viime vuosina.

    VastaaPoista